Neprevzatý balík

Tento článok píšeme preto, že sú zákazníci, ktorí si tovar objednajú a potom sa ešte rozhodnú, či ho naozaj chcú alebo nie. Samozrejme môže sa stať aj situácia, že zákazníkovi nastanú okolnosti pre ktoré si tovar neprevezme. (pracovné vyťaženie a pod.) Ak medzi nich nepatríte tento článok nie je určený pre vás. Môžete od nás očakávať obrovskú podporu po prevzatí tovaru. Radi a ochotne vám pomôžeme s nastavením a používaním produktu. Urobíme všetko preto aby ste boli spokojní. Sme veľmi vďační, že ste nakúpili práve u nás a vážime si to.
Ak ale nastane situácia kvôli ktorej si tovar neprevezmete, nasledujúce riadky sú určené pre vás, pretože považujeme za našu povinnosť informovať vás o tom, ako postupujeme v prípade neprevzatia tovaru a čo môžete očakávať.

V prípade, že objednávka nebude zo strany kupujúceho zrušená pred odoslaním a kupujúci si tovar neprevezme, dôjde k  porušeniu kúpnej zmluvy ku ktorej ste sa zaviazali dokončením objednávky. Neprevzatím nám vzniknú náklady na manipulácia, balné a poštovné ku vám + poštovné za vrátenie zásielky.

V prípade neprevzatia objednávky bez jej predošlého zrušenia (telefonicky prípadne písomne napríklad e-mailom) Vám budú vyúčtované poplatky za uskladnenie tovaru. Tovar sa uskladňuje až do momentu zrušenia objednávky Kupujúcim. Neprevzatie objednávky od kuriéra, prípadne zrušenie objednávky iba u kuriérskej spoločnosti sa nepovažuje za zrušenie objednávky u Predávajúceho a táto objednávka je stále platná. Poplatok za uskladnenie tovaru podľa počtu dní uskladnenia tovaru:
1-5 dní: 5€
6-10 dní: 10€
10 a viac dní: 1€ za každý deň uskladnenia.

Nakoľko ste porušili kúpnu zmluvu, môžeme to riešiť niekoľkými spôsobmi: 

1) My vás na vzniknutú situáciu upozorníme e-mailom. A vy nám uhradíte kompenzáciu ako náhradu škody. Postup bude uvedený v  e-maile.
2) Ponúkame vám aj druhú možnosť, t.j. objednávku Vám opätovne odošleme s navýšením o poplatok za opätovné odoslanie vo výške poštovných nákladov z Vašej objednávky.
Uvedomte si, že nevyzdvihnutím zásielky ste nám okrem finančných nákladov na viac zvýšili náklady tým, že zásielku musíme rozbaliť, tovar skontrolovať, nepoužiteľné obalové materiály musíme zlikvidovať, zaistiť spätnú logistiku tovaru do skladu a veľa inej práce.

Že ste to nevedeli? Väčšina ľudí to nevie. Pre budúcnosť vás prosíme premýšľajte nad tým, aké dopady neprevzatie tovaru môže mať. Predstavte si, že to urobí 70-100 zákazníkov mesačne. Iste si viete zrátať, akú finančnú stratu by nám to za rok prinieslo.

Pred odoslaním zásielky posielame informáciu e-mailom, že zásielka bude odosielaná do 48 hodín. Následne Vám odosielame mail o vybavení objednávky a dostávate mail a sms správu od kuriérskej spoločnosti ohľadom doručovania zásielky. Naozaj sme urobili všetko pre úspešné doručenie objednávky.
Uvedomujeme si, že môžu nastať okolnosti pre ktoré ste si zásielku neprevzali a nebol to váš zámer. Mohli ste byť príliš pracovne vyťažený, nemali ste čas, museli ste odcestovať a pod. Pochopte však prosím aj vy nás, že nemôžeme znášať takto spôsobené škody.
Zdôvodnenie: Množstvo e-shopov takéto situácie nerieši a straty, ktoré takto vzniknú, prenášajú do cien produktov. My ale úspešne robíme všetko preto, aby sme 100% takýchto strát získali späť. Vďaka tomu vieme zabezpečiť dobré ceny pre zákazníkov.